2011. november 23.

Mézeskalács mécsestartók




Gyönyörű hópehely kiszúrókra tettem szert Moha jóvoltából, aki, mint később kiderült valóságos lavinát indított el azzal, hogy bemutatta. Állítólag azóta a Kookta teljes készlete ebből a formából elfogyott:-)
A minta variációinak tárháza végtelennek tűnik, de igazából csak mécsestartók, illetve négy gyertyával adventi koszorúk készítésére alkalmas, óriási mérete ( 20 cm ) miatt.

A tészta a szokásos recept alapján készült, azzal a különbséggel, hogy most 10 g lisztet ugyanennyi kakaóporral helyettesítettem, így kicsit sötétebb lett a tészta.

7 megjegyzés:

chriesi írta...

Gyönyörűségesek!!!

Moha írta...

Jaj de gyönyörűek! Látom te is kipróbáltad úgy, hogy benne hagyod a középső részeket, nem szúrod ki. Én is kísérleteztem vele így is, nagyon jó kis formák!

Szemi írta...

Meseszépek lettek! :) Muszáj lesz beszereznem ilyen kiszúróformákat! :))

Citromhab írta...

Chriesi, köszönöm.

Moha, igen, nagyon jó és szép formák, sok lehetőséget rejt magában. Sajnos, könnyen okoz függőséget:-))

Bianka, köszönöm.

Szemi, úgy hallottam ez a forma teljesen elfogyott és már nem rendelnek az idén:-(
Azért próbáld meg...

Névtelen írta...

Wonderful, congratulation!

Ottis írta...

Nagyon szépek!Gratulálok!

Citromhab írta...

Delicious Flavours, thank you.

Ottis, köszönöm.